Thursday, April 20, 2006

Grilování venku

Tak jsem měla delší výpadek ve sdělování svých kulinářských poznatků, než jsem měla v úmyslu. O Velikonocích jsem ovšem musela navštívit druhou domácnost - chalupářskou - a jako jediná ženská na place jsem se tam nehnula od plotny a od dřezu s nádobím, čímž mne mé nadšení poněkud zamrzlo. Proč nemůže čert vzít všechno špinavé nádobí světa! No ale dobrot jsem si tam také užila. Povím vám, jak jsme poslední den grilovali k obědu krůtí prsa! Hned ráno jsem je nakrájela šikmo na silné stejky, hustě posypala gyrosem a nechala odležet. Jo, to bylo všechno! V poledne si chlapi vyfasovali mísu masa, silikonový štětec a hrnek s přepuštěným máslem (nějak mi nechtěně zbylo od pečení slaného závinu). Ani jako obvykle nefrfňali, že mají něco dělat, jako první jsem totiž strategicky vynesla ven orosené láhve zeleného Veltlínu a skleničky. Grilované maso doplňovala kupa zeleninového salátu a čerstvě pečený domácí chléb. Ale po tom asi mým mužským oči tak nezářily!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home