Sunday, May 14, 2006

Masožraví

Nedokážu povědět, které maso má moje rodina raději - moje rodina má totiž vůbec velmi ráda maso. Tím nechci tvrdit, že já bych se z této skupiny nějak odlišovala. Jsem masožravec každým centimetrem svého těla, vegatariáni, jen do mně! Můj syn tvrdí, že jsem se nutně musela vyvinout z nějakého předpotopního predátora a kdoví, co evoluce vlastně napáchala. Rozhodně ale nemusíme ochutnat všechno, od klokana po pštrosa, držíme se toho, co je běžné v tomto kraji. Dáváme přednost masu drůbežímu, vepřovým nepohrdneme, ale tu a tam dostaneme zuby na hovězí. Jedním způsobem upravené hovězí je hořčicový plátek. Má tu výhodu, že příprava dlouho netrvá. Důkladně naklepané plátky osolím, opepřím a z obou stran opeču na másle. Vyjmu je na horký talíř a do pánve, kde se opékaly naliji lžičku koňaku a šálek sladké smetany. Když vzkypí, vmíchám 1 lřičku hořčice. Plátky servíruji s opečenými brambory a hořčičnou omáčku liji na brambory. Samozřejmě, něco zeleného na doplnění nikdy neškodí. Zelená petrželka nemusí být nutně nasekaná navrchu, stačí několika kousky ozdobit jídlo na talíři.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home