Saturday, December 09, 2006

Rozpis cukroví

Nu, máte už uklizeno, předpokládám. Já to alespoň vždycky dělám tak, že si napřed uklidím, čímž si zároveň hned odbudu to nejméně příjemné - a potom se v čistém a provoněném bytě dám do cukroví (tedy - když peču, jako že v posledních létech moc nepeču). Pravda, někdo mi namítne, že potom zase kuchyně nevydrží tak čisťounká dlouho a některé úklidové práce je nutné zopakovat. Ano, je to tak, ale stojí to za to! Pokud jsem pekla hodně druhů cukroví, dávala jsem se do akce hned první víkend po Mikuláši. To už jsem ale měla vybrané recepty a vypsané, co všechno budu potřebovat. Na to se mi osvědčila metoda, které můj malý syn říkal "křížem popsaný papír". Vezměte nelinkovaný papír foermátu A 4 a obyčejnou tužku a dejte se do toho. Papír si připravte k psaní širší stranou, je to přehlednější. Nahoře vynechte jednu pomyslnou vodorovnou řádku. Vlevo, svisle pod sebe, vypiště názvy všeho cukroví, co hodláte spáchat. A vodorovně vedle toho uvádějte ingredience, které budete potřebovat. Názvy ingrediencí si pro přehlednost nadepište v tom horním vynechanem řádku. Pokud si nakonec vezmete pravítko a jednotlivé sloupečky a řádky si vylinkujete, vznikne vám přehledná tabulka. Dole stačí jen sečíts konečné množství jednotlivých potravin, trochu nadsadit a můžete jít nakupovat!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home