Wednesday, December 06, 2006

Jednoduchá večeře, salát a omeleta

Vánoce, vánoce přicházejí, šťastné a veselé... bráním se jim, jak mohu, ale moje obrana už poněkud odumírá. Dnes jsem se dala alespoń do uklidu skříně s ložním prádlem a ubrusy a tak měli moji chlapi s parádní večeří utrum. Víte, co jsem jim podvrhla? No, v receptáři to nenajdete a název to nemá - pojmenujme to třeba Tetčina rychlovka. Takže - "Poslechněte, poslechněte, co dnes měli k večeři..." Salát: do mísy nakrájím 1/4 malého čínského zelí, malou červenou papriku, asi 3 oloupané mandarinky rozebrané na dílky, každý dílek vypeckovaný a překrojený na polovinu. Oloupaný a rozebraný grep, z každého dílku stažená slupka a dřeň rozkrojená na dva až tři kousky, vše zakápnuté několika kapkami olivového oleje a rozležené asi 2 hodiny. K tomu omeletku s párkem, v mém podání čili: 3 vejce, trochu řídké majonézy (hned při domácí výrobě se mi v mixeru maličko zdrcla, pak mi zbyla z dresingu a od té doby ji ne a ne udat) , pepř, sůl, trochu teplé vody, našlehat metlou a podle rozumu zahustit strouhanku. Z toho na teflonové pánvi upéct tři omeletky, ty potřít hořčicí a zabalit do každé ohřátý tenký párek dle chuti. Vedle navršit vychlazený salát a sbohem, mí blízcí, v bříškách máte před Vánoci dosti. (No u nás to tak lehce neprošlo. Kdybych mým chlapům zabránila v přístupu k demižonu italského bílého vína, snadno bych se mohla stát obětí domácího násilí. Tož jsem je nechala a ať si dají na zdraví!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home