Sunday, January 21, 2007

Tukožroutská polévka

Když dojdu k přesvědčení, že se mi kolem pasu usazuje nepříjemná pneumatika, řeším to hned a nečekám, až se nebudu moct ani sehnout. Ono v takovém případě stačí dostat dolů dvě tři kila a všechno je hned zase v pořádku. Drastických diet se nedopouštím, stejně mají všechny ten zatracený jo-jo efekt a jakmile začnete jíst zase normálně, kila jsou zpět. Osvedčila se mi takzvaná tukožroutská polévka - jednu chvíli tento recept obíhal našim podnikem jako dravý virus a sázím se, že pokud by počítačoví technici překontrolovali počítače všech žen, jen málokterá by neměla ten návod někde uložen. Původní předpis praví: vzít 1 celé středně velké zelí, 6 cibulí, 5 rajčat, 2 zelené papriky, svazek zelené petržele, masox. Vše klasicky očistit, nakrájet, rajčata předtím ještě oloupat, vařit, baštit několik dnů jen to, zhubne se. Ano, zhubne se, ale přiznávám, že když jsem měla několik dnů pojídat jen tuto zeleninovou matlanici, lezla mi až ušima a tak jsem si jí přizpůsobila své chuti. Vynechávám svazek zelené petržele, protože tu opravdu nemusí, krom masoxu a soli naopak přidávám pár kuliček pepře, nového koření a docela hodně bobkového listu. Tuto modifikaci mohou i moji mužští. Tím pádem vařím tukožroutské polévky vždycky kýble, i když hubnout chci pouze já.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home