Thursday, July 12, 2007

Pudink ala dortík

Velmi se omlouvám všem příznivcům mého blogu, kteří si už dlouho na těchto stránkách nic zajímavého nepočetli. To víte, doba dovolených... Už jsem zase doma u počítače (říkám "bohužel" protože natolik jsem mu zase nepropadla, abych za bloudění po internetu zaprodala krásy venkova a idylického pobytu na chaloupce) a budu se věnovat kulinářství, jak jsem na těchto stránkách již byla nahodila. Ne, do ničeho zásadního se dnes pouštět nebudu, jen jeden tip: Léto, pohoda, horko, člověku se nechce nijak zvlášť patlat s jídlem, ale i když kolem sebe má vlastní zahradu plnou ovoce, nechce se mu ani vysloveně pouze zobat ty všechny produkty jako ptactvo nebeské. Já jsem se letos zásobila práškovými pudinky. Ne nějakými těmi drahými serepetkami od věhlasných značek, míním ty poctivé sáčky, co se mají povařit v oslazeném mléce. A jsme u toho. I když nejsem diabetička, vlivem nadměrných kilogramů si každé zrnko cukru a vůbec každou kalorii rvu od úst. Ale tohle se navzájem nevylučuje. Pudinkový prášek (nejlépe jahodový) jsem pokaždé povařila pouze v mírně oslazené vodě, čímž vznikla hmota, která se po vychlazení tvářila jako třaslavé želé. Tato hmota, vyklopená z mističky na přiměřeně velký talíř, už se dala bez problémů obložit čerstvými jahodami či rybízem. Želé z vanilkového pudinku zase výborně chutnalo doplněné o pyré z reveně, mandlový pudink mi ladil s meruňkami. Ne, nešlo o dezert, pokaždé mi ten talíř stačil jako jedno jídlo, při kterém jsem si mlsla a přitom nepřibrala, vážení a vážené! No jasně, jakmile se na chalupě objevili ti moji chlapi, došlo zase na podstatnou masovou baštu, o tom vám povím příště!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home